reklama

bajofondo tangoclub - hudobný orgazmus

snažil som sa čím skôr dostať po Pohode do normálu, aj hudobne aj fyzicky. nech tu netliacham iba samé pozitíva. v každom prípade - MICHAL KAŠČÁK, ďakujem za najkrajší darček k meninám...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

všetko to začalo nevinne, flákal som sa bezcielne s časťou bandy, pivo v ruke. v hlave už ožívala myšlienka, že tento úžasný víkend raz skončí. fakt som už nič nečakal...

tinovi zvoní mobil. vypučí oči, ústa do O: "Soňa bude na pódiu! na kofole! pome tam!"
čo mu nato môžem povedať? tino je medzi nami známy svojimi doťahovačkami a takýmito nežnými klamstvami a od bažant stejdžu (a okrem toho aj s bažantom v ruke na cestu) to nebolo ďaleko. ideme.
na kofole TICHO...
jasné, srandičky-srandičky. čo s ním, zvykol som si.
zrazu SVETLÁ - svetlá, vj-ing, kopec týpkov na pódiu, kopec ľudí pod pódiom a - ZVUK...

ak čakáte, že vám teraz začnem popisovať, čo bolo ďalej, sklamem. jednoducho neviem. je to celé v kope, jeden neuveriteľný zážitok, úplné preniknutie a splynutie zvuku, vizuálu a neuveriteľnej pohody. videl som len spleť tiel, rúk, nôh a širokých úsmevov. nič viac, nič menej. to, čo som cítil sa opísať nedá.
a ZÁVER - akoby toho nebolo dosť, vybehlo z backstage-u tucet mladých báb, samozrejme medzi nimi naša soňa. "bajofonďáci" si popri hraní z ľahkosťou medzi nimi kopali malú loptu, jazdili na kolobežke, skákali...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



ľudia odchádzali ako po stretnutí tretieho druhu. ak ste niekedy zažili pohodu, viete, aká je tam atmosféra. tak si ju teraz predstavte a vynásobte si to ... hm, čím chcete. nikto nečakal (okej, možno iba ja som nečakal), že tango kapelka dokáže rozpútať takú energiu.

v nedeľu som ich už "ochutnával" doma. zimomriavky a slzy. snažím sa vysvetliť to aspoň sám sebe, možno mám len také blbé precitlivelé obdobie. možno to je len smútok za Pohodou ako takou. ale jedno viem určite, tak pozitívnu energickú hudbu som ešte nepočul.

hm, a fakt som sa snažil byť nezaujatý...

na záver> zámerne som bajofondo tangoclub nezaškatuľkoval. po prvé, nie som až tak hudobne zbehlý, aby som sa na to odvážil; po druhé, myslím, že aj iní machri by v tom mali problém. nechám to na nich samých a na vás, ak som vás navnadil.

profil kapely z homepage Pohody

a ešte na úplný záver...
okrem M.K. ďakujem aj soni a siske. obe vedia prečo :)

henrich zrubec

henrich zrubec

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

designerwww.hz-design.net Zoznam autorových rubrík:  design a umeniemusicaphotographicakuchynkáriumčo web dalmimo misu

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu