reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
henrich zrubec

henrich zrubec

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

designerwww.hz-design.net Zoznam autorových rubrík:  design a umeniemusicaphotographicakuchynkáriumčo web dalmimo misu

reklama

kuchynkárium

zapekané zemiaky so syrom

henrich zrubec

zapekané zemiaky so syrom

maminka do francuzákov dala všetko, čo našla. už keď som to ako fagan mal na tanieri, som postupne odsúval na kraj taniera to, čo mi tam akosi nepatrilo. a keď som zdedil jej remosku, vznikla moja verzia...

  • 13. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 567x
  • 14
pikantná fazuľová nátierka s údeným syrom

henrich zrubec

pikantná fazuľová nátierka s údeným syrom

som v jarnom móde. jarná muzika, jarné potešenie pre žalúdok...

  • 1. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 799x
  • 3
falošný gulášik

henrich zrubec

falošný gulášik

alebo guláš, ktorý zvládne aj moja maminka. Dámy, bez urážky, nepoznám ženu, ktorá by vedela navariť fakt dobrý guláš. Keď tu taká je, nech sa ozve, rád zmením názor :)

  • 13. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 557x
  • 31
Nátierka, ktorá robí škaredé veci

henrich zrubec

Nátierka, ktorá robí škaredé veci

Keď som bol malý chapec, pamätám si, ako môj tato na mňa nad šošovicovou polievkou spiklenecky žmurkol a pošepky, aby ho maminka nepočula, mi povedal: Šošovica - dobrá vára, až sa od nej riť otvára...

  • 4. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 484x
  • 16
Vajcia v chlebe za 259 sekúnd

henrich zrubec

Vajcia v chlebe za 259 sekúnd

Nepomýlil som sa, vajcia v chlebe. Dajte mi chlieb, vajce a 259 sekúnd...

  • 31. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 413x
  • 38
reklama
Ako som sa naučil na tepelne upravenú reďkovku

henrich zrubec

Ako som sa naučil na tepelne upravenú reďkovku

Nemám rád tepelne upravenú reďkovku. A už dupľom nie na chlebe...

  • 29. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu